In a vita di ogni ghjornu, a maiò parte di a ghjente pensa chì u putere di i luci LED hè direttamente ligatu à a so luminosità. Tuttavia, approfondisce u sughjettu palesa chì questu ùn hè micca u casu. Mentre a wattage ghjoca un rolu in u cunsumu di l'energia è l'usu di l'electricità, ùn hè micca u fattore chjave per determinà quantu sarà luminosa una luce. Invece, u fattore chjave hè u flussu luminoso.
A putenza hè misurata in watts (W) è rapprisenta u travagliu fattu da un ughjettu per unità di tempu. U più altu hè a putenza, u più grande u cunsumu d'energia è energia, ma questu hè solu un fattore di riferimentu è micca u principale determinante di luminosità. Per d 'altra banda, u flussu luminosu, misuratu in lumens (LM), quantifica a quantità di luce chì l'ochju umanu pò percive per unità di area. Quantu più altu hè a classificazione di lumen, più luminosa hè a luce emessa.
Per calculà a luminosità di una lampada, deve esse cunsideratu l'efficienza luminosa, misurata in lumens per watt (LM / W). Diverse fonti di luce cù u stessu flussu luminosu anu un cunsumu energeticu diversu. A più alta l'efficienza luminosa, u menu energia hè cunsumata sottu u stessu flussu luminoso. A formula di calculu di u flussu luminoso hè u flussu luminoso = efficienza di luce * putenza.
Per esempiu, cunzidira dui lampi: una lampada 36W cù una efficienza luminosa di 80lm / W emette un flussu luminosu di 2880lm, è una lampada 30W cù una efficienza luminosa di 110lm / W emette un flussu luminosu di 3300lm. In questu esempiu, ancu s'è a lampa 30W hà una putenza più bassa, hè più luminosa cà a lampa 36W per via di u so flussu luminosu più altu.
In riassuntu, hè evidenti chì u flussu luminosu determinatu da l'efficienza luminosa è a putenza hè u fattore principalu chì determina a luminosità di a lampada. Capisce sta differenza pò aiutà i cunsumatori à piglià decisioni infurmati quandu sceglienu luci LED per risponde à i so bisogni di illuminazione.
Tempu di posta: 06-06-2024